En vecka kvar

Om typ en vecka åker jag, och äntligen har det börjat hända lite saker. Igår fick jag CSN beviljat så på tisdag får jag pengar. Jag fick även flygbiljetten godkänd, så på måndag ska jag ringa och konfirmera en biljett, som jag paxade härom dagen. Det blir avfärd vid 19.00 nästa söndag, ankomst 11.25 på måndagen och sen är jag fast där i fem månader. Så efter att gårdagens förmiddag varit en av de eländigaste hittils i mitt tjugofyraåriga liv har det nu vänt och jag ser med tillförsikt fram emot den sista veckan hemma. Då ska jag börja packa!

Kommentarer
Postat av: Johanna Lundin

hEJ nU HAR JAG LÄST IGENOM ALLA DINA PRÖVNINGAR OCH OCKSÅ GLÄDJEÄMNEN OCH NU BÄR DET SNART IVÄG.jA, DU ÄR VERKLIGEN DUKTIG jOHANNA. jAG SKA FÖLJA DEJ HELA TIDEN. nÅGRA VARNINGAR KAN VARA PÅ SIN PLATS: dRICK INGET SOM NÅN FRÄMMANDE BJUDER DEJ PÅ ELLER NÅGOT ANNAT ÄTBART. kRAM MORMOR

2010-01-09 @ 19:26:53
URL: http://ikapstaden.blogg.se/
Postat av: marianne back

Det blev visst fel avsändare. Kram mormor Nu vet jag hur det funkar

2010-01-09 @ 19:29:22
Postat av: Fia

Kallur! Massa lycka till med allt! Vet att det kommer bli världens äventyr för dig! Även fast Linköping kommer sakna en glad dalkulla! Läser bloggen, som alltid, så jag har koll på vad du hittar på! Massa kramar!

2010-01-10 @ 11:26:30
URL: http://bara-jag.blogspot.com
Postat av: rebeccac

Wooho! GRATTIS. Nu ar de snart snart dags! Du kommer fa de sa toppen. Puss. Ps. din mormor ar ju for sot =)

2010-01-10 @ 15:46:31
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0