Baskat

Jag tänkte vara ekonomisk och be csn betala min flygbiljett tur och retur Sydafrika. I alla fall kortsiktigt ekonomisk. Men det går tydligen inte att få boka flygbiljett innan man fått lånet beviljat av csn. På csn:s hemsida stod det att det räckte med att man hade sökt om hjälp, men icke då. Sen är csn så skeptiska av sig och litar inte på mig utan att jag skickat in ett intyg på att jag är antagen till UWC, vilket gör att jag ännu inte kan få det hela just beviljat. Kontentan av allt det drabblet är då alltså att jag inte kan boka någon flygbiljett än. Så nu blir jag väldigt väldigt besviken på världens befolkning om de tar och bokar fullt det flyg som jag vill flyga med, under tiden som jag väntar på csn. Väldigt väldigt besviken.

Men avresedag är dock bokad ändå. 17 januari pyser jag.

Kommentarer
Postat av: joanna

det där är lite av ett moment 22. I know! vi fick klart allt med csn och biljetter drygt en vecka innan vi drog till peking...

det löser sig!

2009-12-16 @ 18:53:28
URL: http://joannaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0