Jag vill rikta ett stor tack

Jag vill härmed rikta ett tack till vissa svenska myndigheter som, faktiskt, lyckades arbeta sig igenom sin byråkrati och få till alla nödvändiga papper till mig i någorlunda tid. Ett speciellt tack riktas till Rikspolisstyrelsen, Skatteverket, Centrala studiestödsnämnden och Landstinget Östergörland, där främst röntgenavdelningen på Linköpings universitetssjukhus och Valla vårdcentral skall premieras. Därefter ska vi inte glömma att tacka Swedbank för felfri service, centrumkliniken för ett orehört förvirrat intryck vid intygsutfärdande, Posten för ert outtömliga förråd av frimärken samt Elkedjan Siljansnäs för en prima uppsättning batterier när det krisade. Tack vare alla er har jag idag fått iväg min visumansökan - bara en vecka för sent. 9800 kronor fattigare, men förhoppningsvis ett visum rikare om några veckor. Det börjar närma sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0