Lista

Vi älskar ju alla listor. Så här kommer en, för att försöka bringa lite klarhet i vad jag ska göra framöver.

1. Skaffa läkarintyg och röntgenintyg
2. Fixa utdrag från brottsregistret
3. Ta passfoto
4. Kolla försäkringar
5. Titta upp vaccination
6. Vaccinera mig
7. Leta flygbiljetter och bestämma datum för avfärd
8. Få intyg från CSN
9. Söka CSN
10. Betala ut en massa pengar på strunt
11. Leta boende
12. Ringa Debra på UWC
13. Lära mig lite om stället jag ska till och områden runt omkring
14. Försöka se var jag vill åka och vad jag vill göra när jag är där
15. Se till att vaccinera mig för dessa turer också...
16. Fylla i visumblanketten (11 sidor)
17. Skicka iväg visumansökan
18. Försöka få tag på bluffelbolaget som försörjer min gamla lägenhet med el, och få dem att fatta att de ska byta faktureringsadress
19. Fundera på kurser
20. Köpa julklappar

Bara att börja jobba antar jag. Röntgen igår är i alla fall avklarad och gick bra. Jag har tydligen normala lungor. Nu ska jag bara hitta någon som kan tänka sig att skriva ner det på papper, och ta sådär 2000 kronor för att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0