Ny design

Ännu ett viktigt steg på vägen till god kommunikation från andra sidan klotet är avklarad. Designen. Vissa småjusteringar krävs väl fortfarande, men visst blev det fint. Glatt och afrikaaktigt om jag får säga det själv. Utan att ha varit där, eller ens i närheten.

Annars har det börjat slå mig hur ensamt jag kommer göra det här. Vanligtvis vid reseplanering har man någon att bolla flygtider och packning med, men den här gången är det bara jag. Jag kan, när som helst, sätta mig framför datorn och bara beställa en flygbiljett. Jag behöver inte konsultera med någon alls. Det enda som är viktigt är när de där nere tycker jag ska komma. Det känns väldigt väldigt konstigt vill jag lova. Så underskatta aldrig resesällskap vid själva planeringen kan jag säga. Den där flygbiljetten ska i alla bokas i veckan. Sen ska jag ringa till Debra på UWC och meddela när jag kommer och höra om hon kan fixa någon form av boende till mig tills jag kommer, eller om jag ska åka och hoppas på det bästa.

Små, små steg för mänskligheten men enorma känguruskutt för Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0