Antagningsbesked

Jag har fått mitt antagningsbesked. Det var (ärligt) två ihophäftade skrynkliga A4-papper nerstoppade i en plastficka, som hade anlänt till Liu via expresspost, eller nåt. Inget kuvert. Inget diplom för att jag var antagen (Julia fick ett sånt från USA). Inte ens släta papper.

Men det stod i alla fall att jag var antagen och att jag börjar med föreläsningar 25 januari. Måste vara där och anmäla mig och gå på rundturer någon gång 18-22 januari. Då börjar alltså äventyret. Inte långt kvar. Det känns oerhört läskigt, spännande, kräkningsframkallande, roligt, sjukt. Framför allt sjukt faktiskt. Ska jag, lilla hemkära Johanna, bo i Sydafrika i fem månader? Tydligen.

Men det är ändå långt kvar. Det är visum, csn, flyg, tigga pengar av mamma och pappa och jul att avklara först. Vi får väl börja med att se hur det går.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh, vad spännande!

vad ska du plugga för nått? :)

2009-11-30 @ 11:04:51
URL: http://nigels.blogg.se/
Postat av: Smse ^^

Vilken är den för dig, värsta dagen i veckan? Mvh Smse ^^

Postat av: nTn

GRATTIS!!!:D

2009-11-30 @ 11:45:28
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0