Ingen mamma

Det blir ingen mamma till Kapstaden. Flyget är inställt och då är det nog bäst att stanna i Sverige. Det känns skit rent ut sagt måste jag säga. Var så inställd på ett avbrott i vardagen och få göra nåt kul, men nu blir det väl till att plugga istället eller nåt.

Regnar gör det idag också, och jag kan svära på att jag hade nåt slags kryp, kanske en mus, i några avloppsrör som går i mitt rum imorse. Lät som om något sprang runt och krafsade. Jag glömde mitt häfte med texter jag skulle läsa ute i bakgården igår, och som sagt. Det har regnat hela natten. Bra idé Johanna!

Man kan väl säga att inte allt går precis som det ska just nu! Vi ska till ett köpcentrum idag i alla fall. Ska shoppa för luft. Det blir nog bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0