Planering

Åkte Barcelona ut Champions league i Europa också, eller var det bara här det hände? Eller var det kanske bara en elak mardröm? Sur är jag hur som helst.

Och det blev inte bättre av att jag tillslut fick ett mail med resultatet från mina datoruppgifter (word och powerpoint). Problemet var att jag inte var med på listorna. Så nu måste jag gå till de sega datormänniskorna och gorma igen. Har gjort det några gånger redan, och det är ju inte min favoritsysselsättning direkt. Efter att det är avklarat ska jag gå och försöka leta reda på resultatet i några andra test. Det borde finnas någonstans kan man tycka, men det är inte säkert. Detta är ju Sydafrika och det här med administration är ingenting som har speciellt hög prioritet.

Sen ska jag gå och köpa min en muffin.

Sen ska jag skriva ett test och HIV.

Sen ska jag spela tennis.

Sen ska jag åka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0