Sängliggande

Jag har flyttat mitt liv till sängen. Jag är sjuk. Precis så sjuk som karlar brukar vara, när man mest klagar och är lite mindre sjuk. Snuva och lite feber. Jag sa ju att det började bli kallt här, kunde tydligen inte klara av det. Lite skit faktiskt måste jag säga, speciellt när det är slutruschen i skolan. Dagen började i alla fall med att ta sovmorgon och sedan gå till holländskorna för uppsatsskrivande. Det gick några timmar innan jag däckade på deras soffa. Sen dess har jag bosatt mig i sängen och gått igenom väldigt många avsnitt av how I met your mother. Och planen är väl att fortsätta med dig ett tag till, sen ta en värktablett och lite nässpray och försöka vara frisk imorgon. Synd synd om mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Här kommer en krya på dej kram!!!!

2010-04-11 @ 22:53:52
Postat av: mormor

Stackars Johanna. Men snart kommer mamma --------!!

2010-04-13 @ 20:48:39
URL: http:// ikapstaden.blogg.se/
Postat av: mamma

Oj vännen, nu är det bara några dagar kvar- jag är ju oxå förkyld så det passar bra- vi kan dricka varmt i höstkylan tillsammans.

2010-04-14 @ 18:43:04
URL: http:// ikapstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0