Som utlovat, del 2


Nähäpp, nu ville inte internet ladda upp några fler bilder. Då kan man kanske tycka att en del hade räckt. Men men, börjar vänja mig med det här med att inte planera någonting. Man kommer bara bli besviken!

Nu är jag i alla fall i skolan och väntar på föreläsning och tennis efter det. Tennisen blir kul, föreläsning - inte så mycket. Men jag lär ju hålla i lite i alla fall. Fast det är en timme kvar och vet inte riktigt hur jag ska fördriva den.

En helt underbar helg var det i alla fall. Hade önskat att mamma var här bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice! Men jag hade hoppats pa lite mode bilder axa =)

/Camilla

2010-04-27 @ 03:43:10
Postat av: back martina lundin

Oj vilken bild- vackert!!

Jag har ännu inte fått svar från resebyrån, så det hade varit helt kört att boka om oxå.

Ja ja , vi får se framåt och snartr är du hemma igen

Kram mamma

2010-04-27 @ 23:21:19
URL: http://ikapstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0