This is february

Ett tappert försök att fånga kåkstäderna på bild från bilen. Blev väl sådär måste jag säga, men det är i alla fall så det ser ut.

Lite regn och trafikstockningen var ett stort faktum. Blev ingen första föreläsning den dagen - kö såklart.

Konsert i Kirstenborsch. Jag måste bara meddela att omgivningarna är helt makalösa, men att det inte syns lika bra på bild. Bör upplevas!

Johanna posar och Jenny förstör, hmpf.

Pimpen (förgrunden) och Bajpen (den röda). Killarnas nya bil (som gick sönder två gånger första dagen) är den närmaste och är något av det värsta vrålåken jag sett. Som taget ur en amerikansk musikvideo. Den röda är vår bil, betydligt mindre, men har än så länge inte lagt av. I alla fall inte på motorvägen.

En av de två sjöarna som går att finna här i närheten. Atlanten kallas den visst.

Johanna solar!

Ponchos, en mexikansk restaurang. Jag kan lova att jag var lycklig där. Skulle ut på en snabb bit mat och fick vänta i en halvtimme på ett bord. Men vill man ha sina quesadillas så vill man.

Tysken Jens med hans inneboende Nagila på besök. Så söt. Hunden alltså!

After school - som vi tycker om att kalla det.

Och som avslutning ser vi en badande Johanna. Vi kör en tävling också - GISSA VATTENTEMPERATUREN!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad brun o fin du är! Ser ut som du har det härligt!!

Kramar i massor

2010-02-12 @ 12:31:32
Postat av: Jonna

Jag tror den ligger på 23grader

2010-02-13 @ 01:04:02
Postat av: Jonna

Eller ångrar mig, efter noggrannare koll på bilderna ser det inte ut som många badar lyckliga.. lite försiktiga dopp, gissa på 20

2010-02-13 @ 01:05:48
Postat av: mormor

jag tror att det är 29 grader i vattnet. Kram

2010-02-15 @ 16:57:02
URL: http:// ikapstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0