Arlanda

Nu sitter jag och Fredrik här på Arlanda (har är söt och har följt med, men jag har mina aningar att det är mer för flygplanen än för mig). Dricker en kopp te och känner på atmosfären, men den är inte så speciell tycker jag. Känns fortfarande mycket svenskt.
Hade i alla fall tur att en dam satt i en British airways-disk när jag kom, trots att det var fyra och en halv timme innan avfärd. Så jag kunde checka in mig så jag blev av med stora väska. Och ännu mer tur hade jag när den stora väskan fick passera vågen (utan 30 pund i böter) trots några hundra gram för mycket. Eftersom väskan igår vid första vägningen hade sju kilo för mycket i magen tyckte jag ändå att jag hade gjort ett bra jobb i bantning, så jag hade blivit förbannad om den snälla damen trilskats.
Men nu ska här tittas på flygplan och ätas en bit mat. Därefter antar jag att det bär av in mot gaten och de hägrande Vänner-avsnitten som British airways har utlovat skall finnas i underhållningsutbudet.

Kommentarer
Postat av: Olof

Jag önskar dig all lycka på din färd till sydligare breddgrader. Sprang på en artikel vilken förkunnar att Durban* är en stad som icke bör besökas utan en mindre bataljon vid din sida.



*http://www.escape360.com/topplistan/5-farligaste-resmaalen-i-vaerlden.aspx

2010-01-17 @ 16:01:47
Postat av: tess

haha, ja jo SÄKERT flygplatsen;)

2010-01-17 @ 16:09:23
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: Fia

Massa lycka till Kallur! Du kommer vara saknad i Linkeboda... Ta hand om dig så ses vi när du kommer hit igen! :)

2010-01-17 @ 16:29:06
URL: http://bara-jag.blogspot.com
Postat av: Jonna

Vet inte om du fick mitt sms, men vill återigen önska dig lycka till och ha det riktigt roligt. Ser fram emot att följa dig på blogg och fejja... Många kramar

2010-01-17 @ 17:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0