Blåtira

Jag har varit här i 48 timmar nu snart och jag har fått en blåtira. Jag lovar att jag på 24 år i Sverige nog inte fått en enda tidigare. Den kom av att jag är svensk och de andra var norrmän. Inte för att de slog mig, utan för att jag fick sitta på golvet i taxin och därför lyckades slå till ett ställ med boschyrer som for upp i ögat. Smart? Nej!

Idag ska vi i alla fall till campus för första gången. Programmet är rundvandring för utbytesstudenter och sen försöka se vilka kurser jag ska läsa. Ska bli skönt att komma igång måste jag säga.

Vårt hus med norrmän framför.

Turister...

Hamn+berg

Sälunderhållning vid hamnen. Det står klart att sälar verkar ha ett sjukt soft liv.

VM-arena

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag vill också vara en säl...Vad livet vore enkelt.

2010-01-20 @ 17:18:14
Postat av: Mariah

Det ser ut som att du kommer trivas. Det tror jag det! Skönt att du uppdaterar ofta. Det gillar vi. Har du börjat komma tillrätta än då? Bamsekramar

2010-01-20 @ 17:24:07
Postat av: joanna

en annan är ju så avis så ögonen nästan ploppar ut...

2010-01-20 @ 22:41:22
URL: http://joannaland.blogg.se/
Postat av: Caroline

ååå va det ser varmt och skönt ut!!! Nice! Vi har haft sol idag :D men suttit inne och pluggat. Köpt varsin college tröja nu på eftermiddagen, måste ju följa landets seder och bruk. Kan för övrigt avslöja att utbudet av tröjor, byxor, jackor, stövlar, muggar, shorts, linnen, kepsar, pennor, cheerleading dräkter för barn och gosedjur osv osv är ENORMT!



Vilket roligt hus ni har! Färgglatt :) Hoppas du får dina kurser!



2010-01-21 @ 03:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0