Bra campus

Ett riktigt fint campus har vi här borta måste jag säga. Men jag vågade inte riktigt springa omkring med kameran, man vill ju försöka hålla någon form av värdighet kvar (även om det börjar tryta efter tre dagar med norrmän). Tog i alla fall några bilder men hinner inte lägga in så många nu.


Imorgon ska jag tillbaka dit igen för att registrera mig och förhoppningsvis få läsa de kurser som jag suttit och knaprat ihop här ikväll. Det lär nog bli en del plugg tror jag, men det får det vara värt. Man får väl försöka plugga lite hemma och sitta ute i bikini. Effektivitet kallas det! Annars ser jag som sagt ur såhär idag!


Kommentarer
Postat av: rebecca

Mne gud, gumman! Jag ar sa avundsjuk! Du kommer ha de sa grymt! Och gott att du redan visat norrmannen att du tal smarta (om de varit ngn av dom hade de nog redan akt hem u know!) Miss yah!

2010-01-20 @ 23:45:46
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0