Finally

Hmpf, jag skrev ett inlägg förut. Men det är inte här och finns inte någonstans. Visst var jag trött men inte så trött. Jaja.

Jag blev i alla fall registrerad tillslut. Och sjukt duktig på att vänta på köpet. På något helt oförklarligt sätt fick de tillslut det värdelösa systemet att fungera. Och som att detta inte var nog lyckades vi få skjuts hem från campus med en mor och dotter som var det mest pratglada jag någonsin varit med om. En bättre snabbguide till Kapstaden får man leta efter. Problemet var bara att vi inte fattade ett dugg för de pratade konstant i munnen på varandra på en ganska otydlig afrikans engelska. Men hem kom vi (för egentligen kan man nog inte göra något dummare än att ta skjuts med två totala främlingar) och på köpet sparade vi 100 kronor var i utebliven taxikostnad.

Detta ska vi nu fira med att ha filmkväll. Vi skippar de högljudda amerikanerna idag och äter chips i soffan istället. Filmen är hyrd och tuppluren är tagen så I'm set to go. Ska bara se om jag kan sneaka till mig en liten dusch innan.

Imorgon bär det av till Cape point och pingvinerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0