Internet nagon?!?

Sitter pa campus och ojar mig. De har internet och jag har sett att vissa kurser till och med har internetundervisning, men det har med att registrera sig pa internet, det har de inte kommit pa - ALLS!

Vi kom hit halvtio imorse och an sa lange har vi inte gjort ett skit. Eller, jo - vantat har vi och blivit 900 kronor fattigare pa grund av registrartion fee och lite sant. Jag fick tillslut komma till the law faculty dar jag tillslut fick hjalp efter en, saklart, mycket lang vantan. Surprise. Sa pa fem timmar har jag slutfort 25% av registreringsprocessen. Men nu maste jag springa!!!

Kommentarer
Postat av: Pecka

Det låter precis som den svenska sjukvården (den har jag ju fått stor erfarenhet av senaste halvåret)! Är det något man lär sig så är det att vänta...



Tänk bara på att: "Den som väntar på nån som gått behöver inte vänta längre"

2010-01-21 @ 14:33:52
Postat av: rebecca

Hahaha. de är sånt som man helt enkelt bara får vänja sig vid. Det lixom som hemma fast annorlunda! =)

2010-01-21 @ 15:44:09
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0