Jag sitter i kö. Eller satt är väl mer rätt ord. Åkte till campus tidigt tidigt idag för att få ändra mina kurser. Började med att sitta i kö. Kom fram tillslut och fick reda på att jag ska komma tillbaka på måndag. För att sitta i kö. Kö. Mycket köer. Man köar till allt här. Man köar till kön. Så nu har jag massa timmar att slå död på. Man skulle kunna plugga, men jag kommer somna då. Man skulle kunna sola, men min bränna är redan en katastrof (smutsbruna ben och axlar och totalt kritvit på kroppen) och jag lägger mig inte i bikini här. Så jag är lite osäker på vad jag ska göra.

Betala räkningar kanske...

Efter skolan ska vi till stranden i alla fall tror jag och sen ska det komma folk (högljudda amerikaner) till oss ikväll på inflyttningsfest. Själv planerar jag att bidra till festen med att ligga i sängen och lyssna på musik för jag är så trött. Men vi får väl se.

Nä, ska nog ta en vända till biblioteket och läsa lite international law tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0