Oorganiserade och otacka afrikaner

Hmm, det kanns som Rebecca miss wikepedia Karlstrom avgjorde den tavlingen innan den ens hade borjat. Braai ar alltsa en grillfest. Christopher hade slagit pa stort och bjudit kanske 40 stycken och jag tror banne mig att alla kom. Det var valdigt mycket folk och valdigt hogljudda amerikaner. Jag tog det pjano och gick mest runt och plockade. Det verkar som att jag blivit lite gammal och trott pa hela mota massa nya manniskor hela tiden och sitta och kallprata om vad de gor och var de kommer ifran-grejen. Kanske ar dumt att vara less pa sant nar man aker pa en san har resa, men det funkar bra att bara prata med kanske 5-10 personer istallet for 45 personer, kalla mig trakig om ni vill. Sa de jag helst hanger med ar nu fyra norrman, en tysk, tre amerikaner och tva hollandskor. Kanner mig mer an nojd med det!
Bilder kommer nar jag ar hemma.
For nu ar jag aterigen pa campus for att registrera mig. Kom hit 7.30, klockan ar nu fem over tio och ingenting har blivit gjort an, saklart. Eller jo nu ljog jag, vi har ju vantat saklart. Har till och med kommit langst fram i en ko, men inte kunnat gora nagot eftersom vi fortfarande inte ar med i systemet. Tack och lov att jag har Jenny med mig och att vi ar i samma situation. Nu sitter vi i en datasal med sjukt ackliga tangentbord vill jag lova. Tur att handspriten ar med for vi har borjat misstanka starkt att sydafrikanerna inte ar sa bra pa att tvatta handerna. Otackt. Nar/om jag kommer harifran ska jag i alla fall sova! Riktigt riktigt trott ar jag.

Kommentarer
Postat av: tess

2010-01-22 @ 10:11:08
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: tess

åh, det är så kul att läsa vad du pysslar med där borta! även fast du bara väntar hela tiden, haha:)

2010-01-22 @ 10:11:43
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: rebecca

Vantan ger ju roliga inlagg sa hurra sager jag!! =)

2010-01-22 @ 11:46:41
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: cisci

jag älskar att läsa om din väntan. keep up the good work. =) ska försöka jobba på patte om planer om att besöka

kapstaden (det är ju han som sitter inne på cashen för tillfället) sköt om dej. pussokram

2010-01-22 @ 12:07:27
URL: http://cisci.blogg.se/
Postat av: Sune

Uppskattar också läsningen! O känner igen mig i syndromet möta-massa-nya-människor! Det funkar med en resa i alla fall! :)

2010-01-23 @ 13:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback