Sista veckan, mycket att göra

Nu är det måndag, den sista måndagen på svensk mark på fem månader. Mycket kvar att göra är det så det blir dagens uppgift. CSN godkände lånet i fredags efter fyra dagar tjat från mig så idag ska jag boka flygbiljett! Jag ska även fixa försäkring, återigen försöka få tag på Debra i Sydafrika, försöka få min familj att skicka hit lite saker och fixa lite småsaker. Så det är väl inte lugn och ro direkt. Men det är lika bra det, för lugn och ro gör bara att jag får ont i magen. Lika delar längtan och panik i en härlig resfeber antar jag att det är. Galet!

Men jag känner mig peppad. Det kommer ju bli hur kul som helst. Och om det inte skulle bli det, så ju fortare jag kommer iväg ju fortare kommer jag hem. Men vad snackar jag om, det är ju dit jag ska.


Kommentarer
Postat av: rebecca

fy faaaaen va grymt! Yayayayaya! =)

2010-01-11 @ 20:44:47
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: marianne back

Nu önskar jag dej verkligen en fin resa. Hoppas att det blir klart väder så du får se mycket fint från ovan.



kram mormor

2010-01-11 @ 22:04:02
URL: http:// ikapstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0