Sovmorgon

Är det såhär man mår när man är någorlunda utvilad. Måste nog prova det lite oftare. Sovit nio timmar i min vansinnigt hårda säng, som man dock sover väldigt bra i, och känner mig faktiskt riktigt nöjd på sovfronten. Det är nog första gången hittils.
Gårdagens inflyttningsfest blev inställd efter ett husmöte i matsalen, tack och lov. Var allt annat än upplagd för massa folk en sen kväll. Istället kom holländskorna på besök och vi tittade på the cusious case of benjamin button och åt chips och choklad. Det är ju i och för sig en ganska lång film så det blev rätt sent ändå, men jag kunde i alla fall ligga i soffan med pyamasen och en kudde hela kvällen.
Tidigare på dagen skulle vi till stranden. Det tog dock sin lilla tid eftersom det blåste så sjukt mycket där vi tänkte stanna och sen fick åka längs hela kusten och leta efter en någorlunda vindfri strand. Till saken hör att den andra bilen hittade en, men bara råkade glömma säga det till oss. Så de åkte till ett ställe, vi åkte till fyra. När vi väl kom fram till deras perfekta ställe hade solen nästan gått ner, eftersom hela vägen dit såklart endast var en lång bilkö. Men några härliga bilder blev det i vart fall. Men de får ni inte förrän jag är i skolan och kan ladda upp dem gratis.
Tankarna går nu på att ta med sig skolmaterial och kanske återvända till den där stranden idag. Först ska filmen lämnas tillbaka och frukost intagas. Därefter får vi se vad som kan tänkas ske i landet längst ner i Afrika.

Kommentarer
Postat av: cisci

här kommer mitt pepp: du är så strong som åker till andra sidan jorden alldeles själv. jag beundrar dej men en sak kan jag säga, herre gud vad du kommer växa och uppsakatta saker som är så självklara här hemma. (de lärde jag mig som 18 själv i NYC). försök njuta så mycket som möjligt och uppleva massa saker. jag är imponerad, verkligen! (åh så lätt blir jag inte impad) tänker på dej! puss o kram

2010-01-30 @ 19:02:32
URL: http://cisci.blogg.se/
Postat av: mormor

Bada! Så härligt! Här är -22 grader i dag.

kram !

2010-01-31 @ 22:24:45
URL: http:// ikapstaden.blogg.se/
Postat av: Mariah

Har du begravt sig i alla böcker eller vart har du tagit vägen? Misstänker internetstrul kanske?! Tänker på dig! Stor kram

2010-02-02 @ 07:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0