Tjong i medaljongen

eller där satt den, som man brukar säga.

JAG HAR FÅTT BOENDE OCH SKJUTS FRÅN FLYGPLATSEN!

Det krävdes tydligen bara att faktiskt få tag på ms Debra så löste sig allt hur bra som helst. Men jag kan väl fortfarande konstatera att hennes assistent inte är någon raketforskare direkt, i alla fall inte på att telefonkonversera, men vad spelar det för roll när jag äntligen fick prata med rätt person. Hon skulle nu boka in mig på ett boende på Observatory, inte nästgårds till skolan direkt men hon sa att det var det bästa. Och vad vet jag. Ett hus med åtta andra studenter ska jag bo i ialla fall och jag blir hämtad på flygplatsen och skjutsad dit direkt.

Det mina damer och herrar medför att jag nog har allting någorlunda under kontroll. Nu sitter jag mest och hänger framför googlemaps för att se om jag kan försöka lära mig hur stan ser ut. Nu är det bara att packa och fylla iPoden med lämplig resmusik kvar. It's getting closer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0