Drunknat

Helt uppenbart har jag drunknat eller nat, bloggar gor jag i alla fall inte.

Eller nej, jag har inte drunknat, daremot brant hela mig - och speciellt mitt vackra ansikte. Ser inte klok ut. Det ar Rebeccas fel. Vi var pa stranden igar.

Och jag badade faktiskt, men vatten har ingenting med drunkningen att gora. JAg har alldeles for mycket att gora. ALLDELES. Sahar mycket var det inte ens att gora nar man hade pappa som larare och fick lov att forsoka stajla lite. Det ar hemskt.  Jag har tva uppsatser, tva halvlanga uppgifter, tva prov och en Fodelsedag pa sex dagar. Fa ihop det ni. Det far inte jag, speciellt inte utan stromsladd till datorn. Lanar Jennys nar jag kan, men hon har ju ocksa uppsatser att skriva.

Men Rebecca och Adde har i alla fall varit har och det var superkul. Underbara manniskor! Kara i Kapstaden blev de ocksa, och jag kan val inte gora annat an att halla med. Vackert sa det forslar har. Igar hangde jag med den till huset (sorry, jag menar palatset) de bott i. Helt underbart. Dar blev man bjuden pa en hemlagad trerattersmaltid och makalost trevligt sallskap. Ett besok i den privata biosalongen hann vi med ocksa. Skulle nog kunna saga att det  vara makalost det med. En drom i uppfyllelse fick jag nar jag aterigen fick se introt till The Phantom of the Opera pa bio igen. (Alskling, det blir till att skaffa biosalong nar vi blir stora).

Men nu aker makarna kina (nej, inte gifta an...) hem snart och jag ar kvar har i ytterligare fyra manader.

Men om en och en halv vecka kommer Fredrik ner och det kommer ga fort antar jag, eftersom jag ju har lite att gora. Da ar det lov ocksa, wohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0