Helg

Efter mitt makalöst skrytsamma inlägg förra gången fick jag reda på att jag kuggat mitt första prov på 25 år. Så var det med den skolan = bra-rubriken. Därför ska jag nu plugga på en lördag. Har lånat en hem bok över helgen och ska vara duktigare än duktigast tänkte jag. Kanske blir avbruten med en bio ikväll dock, det visar sig.

Igår var vi på tyskt födelsedagskalas. Det vart trevligt tillslut med lite livemusik i vardagsrummet av ett gäng sydafrikaner vi känner. En av dem hade en utläggning om Fredda som gick något i stil med att han blev alldeles svettig och rodnade när Fredda kom in i rummet - han var ju så snygg. "A mixture of Orlando Bloom and Jared Leto - with a pinch of Jude Law" var de exakta orden. Jag höll på att falla ihop av skratt.

Men nu finns det ingen Fredda här och inget speciellt att skratta åt heller, bara en bok om International law. Så jag får väl sätta igång med den.

Kommentarer
Postat av: Mariah

Hehe, du den där lampan som jag hade såna planer för står i garderoben efter en liiiiten incident här hemma. Jag hade monterat ihop allting, kopplat sladdar o haft mig. Tyckte själv att det blev jättebra. När jag sen stoppade kontakten i uttaget och tryckte på strömbrytaren så blev det HELT svart i HELA lägenheten!!! Till saken hör att Herman satt o spelade xbox precis då. Nått spel som det inte gick att spara på....... Ooooops, sa jag och packade varligt men bestämt ihop staffli och lampskärm, ställde in det i garderoben och där har den stått sen dess. Så jag insåg att skulle jag nångång få en tripodlampa var det lika bra att köpa en. :)

2010-03-27 @ 15:04:13
Postat av: R

Haha, ja - bade jag och Adde tycker ocksa att Fredda ar en stilig karl och att det nog faktisk ar helt OK att bara fatt underkant en gang pa 25 ar. Saknar dig!!!

2010-03-27 @ 15:57:33
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Mariah

Tack, tack! Självklart får du kopiera det. Det va faktiskt herman som kom på att man kunde måla dom vita. :-)

2010-03-27 @ 21:44:23
Postat av: Cmilla

välkommen till gruppen "normala människor" =)

2010-03-28 @ 16:49:24
Postat av: Viktor

Haha! Snacka om plugghäst! Ett underkänt och paniken slår till!

2010-04-15 @ 18:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0