Idag fyller jag år

Så det så. Idag blir jag gammal, men skit i det. Mamma och pappa är äldre.

Och med tanke på dem vill jag bara gratulera dem med - till ett 25 år långt föräldraskap! Grattis mamma och pappa. Ni är de absolut bästa föräldrar en Johanna kan önska sig! Jag antar att jag räknas som vuxen nu (fast här tycker de tydligen inte jag ser ut att vara äldre än 12, hmmm), men jag behöver er fortfarande ska ni veta. Så tack för att ni finns och för att ni fortfarande tar hand om mig så bra.

Saknar er gör jag också!

Nu ska jag fira min afrikanska födelsedag, eller om några timmar i alla fall. Idag har jag nämligen hittils haft test i skolan och nu ska jag skriva uppsats. Men sen. Vet inte vad som händer dock, Jenny har förbjudit mig att planera någonting...

Och TACK för alla gratulationer mina älskade vänner! Ni är underbara ska ni veta och oerhört snabba måste jag säga. Klockan är ju ingenting än!

Nu är det bara 24 år, 364 dagar och ca tolv timmar till kvar till 50, and counting.

Kommentarer
Postat av: T

Grattis grattis Johanna!

Kram T

2010-03-06 @ 19:49:43
URL: http://skonmiljo.blogspot.com
Postat av: mormor

Ett hjärtligt Grattis på födelsedagen för än är det den 6:e mars. Hoppas att du hinner ta mot den innan natten kommer! När mamma kommer får du en present.

Grattiskram så varm från mormor

2010-03-06 @ 22:36:24
URL: http:// ikapstaden.blogg.se/
Postat av: Cmilla

Hej! Och ett stort grattis i efterskott. Jag har varit på en liten putte ö en vecka nu, därav förseningen. men jag hoppas att du hade det fantastiskt!

massa kramar =)

2010-03-07 @ 05:35:18
Postat av: Fia

trodde aldrig jag skulle säga det, men jag har tydligen spenderat för lite tid på facebook! och eftersom jag har obotligt dåligt datumminne så har jag itne asgt GRATTIS PÅ DIN DAG (i efterskott)!!! Hoppas du fick en jättebra födelsedag!! Kramar

2010-03-09 @ 14:07:59
URL: http://bara-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0