Lagom

Lagom tills jag imorgon ska möta andra sidan hälften av 50 har jag fått en rynka mellan ögonbrynen. Men jag tror faktiskt inte den har kommit av ålder. Hela ansiktet mitt är nämligen stelt från lite för mycket sol och alldeles för mycket glömd solskyddsfaktor, så när jag kisat i några minuter får jag en rynka i pannan. Den är till och med så stor så att den känns.

Annars sitter jag och pluggar - och skypar och sitter på facebook. Men de två sista aktiviteterna är högst inofficiella. Utåt sätt pluggar jag järnet för prov imorgon bitti. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Karin

Lycka till! Och Grattis i förskott! Psst... testa att kanske smörja in ansiktet? Själv kom jag på mig själv med att läsa se och hör i veckan. Tantvarning? PUSS

2010-03-05 @ 19:09:19
Postat av: tess

GRATTIS på födelsedagen kära vän! hoppas att du får en grymt bra afrikansk födelsedag:) när du kommer hem får ni köra ett jättekalas alla ni som fyller och har fyllt 25, det vore väl något?!:) nu vill jag ha fortsättning på livet i sydafrika! hihi. kram och puss!

2010-03-06 @ 10:58:31
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0