Storbloggaren

Tror ni jag har smält bort i värmen? Det har jag i alla fall inte, men jag var på god väg ett tag där. Nu är det dock kallare igen.

Vad har hänt sen senast då? Inte så mycket alls faktiskt. Fått lite för lite sömn för att jag har suttit uppe och skrivit hela nätterna. Jag har köpt en tennisracket. Jag har också fått skäll av coachen för att det var ett dåligt racket så nu måste jag försöka lämna tillbaka det. Sen har jag fått till någon liten måltid då och då. Mer har faktiskt inte hänt.

Tills igår. Igår fick vi höstlov! Tycker det låter lite högstadiet, men det kvittar lov är det helt klart. Så dagen var kanon, fixade och donade lite på skolan och åkte sen hem och tog en tupplur (klockan 12 på dagen...). När jag vaknade undrade norrmännen om jag ville med till stranden, så jag hängde på. I efterhand var detta mycket dumt gjort för uppenbarligen (förstår inte hur) måste jag ha tappat nyckeln till växelspakslåset till bilen. Nyckeln låg antagligen i väskan och nu kan jag inte hitta den någonstans. Jag kan ju starta bilen och så, men jag kan bara köra på ettans växel, så jag tror det är en dum idé faktiskt.

Till saken hör då att; IDAG KOMMER FREDRIK!!! Och jag tänkte åka och hämta honom på flygplatsen. Jag gissar att detta inte kommer hända. Eller, jag tänker fortfarande åka, men inte köra. Därför var dagen igår riktigt sur.

Men det blir bättre för idag kommer Fredrik, om ni missade det. Han stannar i tio dagar och jag har en känsla av att det kan komma att bli de bästa tio dagarna i mitt liv. Så, för att hinna ta mig till flygplatsen i tid antar jag att jag nu ska hoppa in i duschen. Underbara lördag!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Skönt att höra att det inte är bara jag som har problem med nycklar!

2010-03-13 @ 14:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0