Det blir inte alltid som man tänkt sig

Jag hade några håltimmar idag i skolan och planerade att lägga upp bilder. Men på det första stället fungerade internet, och på det andra stället fungerade inte internet - förrän nu. Och nu är alla klara och vi ska åka hem. Hem och plugga. Jag har lånat en bok till imorgon och då måste jag vara klar med den helt enkelt. Svårare än så är det inte. Sen kanske vi ska på en open mic ikväll och se vår tyska vän Jens spela. Om han vågar. Det är lite oklart på den punkten än. Men imorgon kommer jag vara i skolan länge utan att ha något att göra, så då blir det bilder så det står härliga till.

Fast det är mest universitetet och stranden på bilderna. Fast, haha, det kanske inte är så bara när hela Sverige badar i snö!

Kommentarer
Postat av: mormor

Bilder? Oh, Waooo! Tack i förskott! Du tar plugget på allvar märker jag. Bra Johanna!

kram mormor

2010-02-11 @ 19:39:04
URL: http:// ikapstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0