God morgon

Som ett mirakel fungerar Jennys sladd i min dator! Inte perfekt kanske, men den fungerar ju nu i alla fall.

Idag har jag sovmorgon. En hel timme men jisses vilken skillnad det var. Var till och med uppe bra tidigt ändå utan att bli trött så nu hinner jag uppdatera mig lite på os. Ska inviga Jens bil idag till skolan. Detta blir nog sista dagen i skolan för veckan också, tar nog en dag ledigt imorgon och försöker hitta en sladd någonstans i detta inte alltför lilla land. Sen är det ju beach friday på schemat med, icke att förglömma.

Nu sitter jag i alla fall här och äter frukost. Lite "färskpressad" juice, en fralla med kyckling och gurka och en tallrik yoghurt med banan och jordnötter. Prima liv. Idag ska jag göra entré på tennisbanan vid tre för första gången. Önska mig lycka till för det kan gå precis hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0