Kungen på vägarna

Idag har jag varit ute på utflykt. När mamma min kommer ska hon operera ögonen, så jag var ute och tittade på kliniken hon tänkte använda. Det såg riktigt bra ut men det var inte det jag skulle skriva om. Nej, jag tänkte skryta lite över min oerhörda chafförtalang. Efter två veckor åker jag nu utan problem, jag börjar till och med hitta. Inte överallt, men att ta sig igen down town på väg till stranden är inga problem längre, och idag åkte jag åt andra hållet ut, i vindiskriktet Constantia och hittade rätt på första försöket. Makalöst. Jag åkte själv också för första gången, och jag måste erkänna att det är lite skönt att kunna ta sig ut ur huset ensam ibland. Annars måste man ju alltid ha någon med sig, i alla fall när det är mörkt. Så det mina vänner i Sverige kan jag tala om för er, underskatta aldrig möjligheten att ta en kvällspromenad ensam!

Jaja, nog med skryt. Nu kan jag omöjligt skjuta upp det här med plugget längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0