magknip

Jag har lite magknip och med tanke på att amerikanskan i huset var uppe och spydde hela natten mellan söndag och måndag och att Rose (holländskan) sprang på toa hela dagen igår känns det lite oroväckande. Det kan också vara en släng av hypokondri, vem vet. Känner inte för att bli sjuk i alla fall.

Det regnar idag också.
Sitter i skolan och väntar på föreläsning. Ville ha en vårrulle till frukost, men kinsrestaurangen här tyckte tydligen inte att jag skulle ha det, för de hade inga. Typiskt. Men det är halva priset på pizza idag där vi bor, så jag får väl kompensera där eller nåt.

Såhär ser jag ut idag i alla fall. Jag har på min min nya långklänning (som jag letat efter i två år!!) och känner mig som en Afrikans drottning. Eller inte alls, men nu förstår.



Kommentarer
Postat av: mormor

Oj,vilka bilder. Waooo! Matsalen liknar Turistföreningens i Sverige. Varför så mycket mattor på toagolvet? Nu skulle det sitta fint med en rik mormor va? kramar har jag gott om i alla fall.

2010-02-03 @ 22:43:00
URL: http:// ikapstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0