Och såklart, vatten!

Jonna!!! Självklart vann du vattentemperaturstävlingen. Dock var du helt ute och cyklade så jag skulle vilja säga att du vann på brist på konkurrens och inte på ovärderlig kunskap. Men vad gör det, en vinst är en vinst. Är du i Leksand på midsommar ska du får ditt pris!

Vattentemperaturen i Atlanten ligger någon stans runt 15 grader. Ibland kanske till och med 17, ibland garanterat inte mer än 11. Så bada gör man på ren och skär vilja och inte ett dugg för att det är mysigt. Förutom surf-Jens och Florine som är i bra många minuter och sen kommer upp och säger något i stil med "å vad skönt". Jag börjar hoppa som en groda så fort en våg fångar min fötter. Smärta är vad det är!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja jag ångrade ju mig och skrev att det såg kallt ut....=) så deså, men så kallt trodde jag inte det var, det beror ju också på hur långt ut man mäter!=)

2010-02-27 @ 18:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0