OS

Jag sitter här i Afrika med enorm OS-feber. Och det blir ju inte bättre av att man bor med en hopp norrmän. Vintersport och Norge betyder ju nästan samma sak om man tittar i en ordbok. Jag förstår i alla fall inte riktigt hur jag tänkte när jag åkte hit känner jag nu. Fotbolls-vm börjar ju inte förrän om fyra månader, så jag hade hunnit hit tills dess även om jag stannat hemma under OS. Men hur som haver så är jag här nu och får försöka lösa det på bästa sätt. Så jag har några förslag. 1.gå till ett internetcafé och titta på SVT:s livesändningar på internet. Dock är tidskillnaden ett problem, vet inte om cafét har öppet så länge. 2.hoppas för allt vad tygen håller att holländskorna (som kanske ska få sig ordenligt presenterade som Florine och Rose) har en kanal som visar lite snö. Det finns nämligen en helt rimlig chans att så är fallet. I sådana fall ska jag bo där ett tag tror jag. Dock missar jag i så fall kommentator-kalle på skidskyttet, men det går säkert att höra i efterhand.

Annars tycker jag att Wikegård ser lite lagom läskig ut på denna, är det bara jag?

Från svt.se

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi ska åka till Vancouver i helgen! Vi ska åka till Vancouver i helgen! Vi ska åka till Vancouver i helgen! Vi ska åka till Vancouver i helgen! Vi ska åka till Vancouver i helgen!



:D Fast vi har helt klart förtjänat det ska du veta hihi. KRAM

2010-02-12 @ 04:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0