Tekniskt problem

Ett mindre tekniskt problem har uppstått, min dator har pajat. Eller den dær svarta krumiluren som sitter på sladden, adaptern kanske, har kraschat. Den beslutade sig før att gøra det igår nær jag skulle sætta i sladden till datorn. Det blev væl någon kortslutning av något slag før proppen gick och det børjade lukta brænt i rummet mitt - fårn den svarta lilla lådan. Skit skit skiy sæger jag bara. Så nu inleds operation hitta en ny sådan till mig och den operationen inleds på den hær datorn. Ni kan ju gissa nationalitet på ægaren... Jag har också en agent i Sverige vid namn Fredrik som hjælper till så gott det går. Tack før det ælskling!

Annars har det varit en bra dag. Har varit på skolan, ætet half price pizza på Obz cafe och vaxat øgonbrynen. Slagit huvudet i en dørrkarm också!

Kommentarer
Postat av: Mariah

Vaxat ögonbrynen?! Jag förutsätter att det inte är HELA utan bara under? :) Till nått helt annat, så JA, det där med före och efterbilder har ju lite mer charm när dom visas från samma rum. Men jag va alldeles för lat för att ta en till bild från köket så det blev som det blev! :) Stor kram

2010-02-17 @ 18:16:24
Postat av: back martina lundin

Min goa dotter, du och jag vi är bra lika. Jag gick in i en rullstol med en tjej i- var kom den ifrån?

Har rebecca kommit?

2010-02-17 @ 22:40:37
URL: http://ikapstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0