Plugga plugga

Hmm. jag antar att det kanske inte ar sa kul att lasa har. Lite daliga uppdateringar och inget som egentligen hander. Men jag ska battra mig. Jag lovar!

Nu sitter jag aterigen pa min datorlektion. Men jag ska inte klaga, bara fr
orklara varfor det ar sa daligt med prickar over bokstaverna. Jag har fortfarande inte fatt nagon sladd till datorn heller, sa jag vaxelkor med jenny dar hemma. Mycket irriterande, men det kanns som att ett inte helt fungerande system hor hemma hur bra som helst i Sydafrika.

Lat mig inte ens borja prata om toaletterna. Ska gora det en annan gang dock, kan jag lova.

I helgen kommer Rebecca och Adde pa besok. Ni kan ju gissa hur kul det ska bli!!

Ikvall ska vi ner pa stan och aterigen ga pa gold fish. De skas spela pa ett utestalle. Fredrik har meddelat mig att de finns pa spotify, sa lyssna pa det vettja. Jag kommer plaga er hela sommaren anda, sa det ar lika bra att vanja sig. Fast det ar ca tusen ganger battre live!

Imorgon har jag mitt forsta test.

Norrbaggarna blev for forsta gangen arga nar jagmeddelade att vi vann stafetten. Hahaha. Det varmde ett blagult hjarta!

Till sist. Fragestund!!!! Eftersom jag inte far nagra kommentarer (buhu) sa ar jag radd att ni inte ar nojda med det ni far, eller kanske bara inte orkar. Inte vet jag. Men skit i det. Tankte i alla fall fraga om det ar nagot ni vill veta? Nagot jag ska skriva mer om. Nagot jag ska skriva mindre om. Nagot jag maste gora? Shoot!

Jag trivs i alla fall prima. Och jag langtar hem och saknar alla dar hemma jattemycket. I teoring gar det nog inte ihop, men i mitt huvud gar det prima. Dagen jag ska ake hem kommer jag vara lycklig och under tiden jag ar har kommer jag vara - lycklig. Svarare an sa ar det inte.

Men nu ska jag farglagga mina kolumner i excel.

Kommentarer
Postat av: tess

okej..en konstig fråga kanske:) men jag känner inte riktigt att jag har fått någon riktigt tydlig bild över hur det är i landet (eller av det du sett i alla fall) alltså, hur är folk, hur har dom det, vad har dom för kläder, välställda fattiga områden, vad gör innevånarna på "fritiden", traditioner etc:) haha:)

2010-02-26 @ 12:18:06
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag vill veta hur varmt det är i vattnet och om jag vann?

2010-02-26 @ 18:58:46
Postat av: Karin

Jag vill se bilder från hur du bor! Har du eget rum? Hur är kök mm? Puss

2010-02-27 @ 23:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0