Skulle publicerats igårkväll enligt mig. Men tydligen inte!

Tog mig tid att leka lite reseledare nu på kvällen. Jag ska ju faktiskt få en hel del besök här nere. Rebecca och Adde kommer om blotta tjugo dagar och sen ska mamma och Fredda också välkomnas. Frågan är ju dock om jag måste göra alla "måsten" för varje besök. Finns ju en risk för att jag tröttnar då. Eller kanske inte förresten. Jag har inte lessnat på utsikten från björkberget än, och där har jag då garanterat varit mer än tre gånger. Så jag kan inte vänta tills ni kommer, allihopa. Det ska bli underbart att visa er "mitt" Kapstaden.

Idag har vi i alla fall varit i Kirstenbousch (ska kolla upp stavningen) på konsert. Den här gången blev det en picknick konsert i gräset. Dessvärre svek vädret oss lite, och bandet var väl ingen höjdare heller. Men det var mysigt. Och scenen var belägen i en botanisk trädgård, så man kunde då rakt inte klaga på omgivningarna. Så dit ska vi åka igenigen, redan bokat datum och allt. 7 mars, dagen efter den hemska 25-årsdagen, skall tillbringas på gräset. Gold fish igen, vi gillar det!

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag läser just en bok om en flicka i din ålder som var i Niger i Afrika under 6 månader och det var mycket tufft för henne. Första tiden längtade hon ständigt hem, men hon fick så småningom vänner för livet. Så kämpa på bara-----.Du gör det bra som håller dej kvar! Kram från mormor

2010-02-08 @ 21:07:16
URL: http:// ikapstaden.blogg.se/
Postat av: rebecca

Men halla dar! Klart man maste =P Eller? Fast iof, vi kommer forst sa jag hoppas du kanner for att dra dig dit nar vi kommer iaf.?! Hur som sa ska det iaf bli sjuuuuukt kul! =)

Puss

2010-02-08 @ 21:50:31
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0