Framme

Om ni undrar om jag kom hem säkert så vill jag bara meddela att så är fallet! Jag är hemma! Och Sverige är fruktansvärt vackert ska ni veta. Tänk på det nästa gång ni tittar ut genom fönstret, att vi bor faktiskt i det vackraste landet i världen. Jag är ju så berest numera, ha.

Tanken är väl att det inte ska hända så mycket mer på den här bloggen nu. Jag ska skriva ut den och sätta den i en pärm så jag har. Jag vet att det kanske inte bara har varit superduper-historier, men det var ju inte heller någon semester. Jag bodde ju faktiskt där. Men jag hoppas ändå att ni uppskattat den lilla bloggen, annars har ni ju hur som helst vetat att jag levt.

Men nu är jag hemma, inte längre borttappad. Jag vet var jag är och hör hemma. Och det är precis HÄR!


Kommentarer
Postat av: mormor

Välkommen hem Johanna!Tack för alla underbara bilder hela tiden. Du är fantastiskt, måste jag säga.

Vi ses snart!

kram mormor



2010-06-14 @ 23:04:00
URL: http:// ikapstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0