5/6

Tjoho. Nu har jag bara en usling kvar att göra innan det blir dags för minisemester och sedan hemfärd. Till goa gamla Sverige. Morgonens exam gick bättre än den i tisdags, usch och fy vad tråkig den var. Jag är mycket rädd, om inte övertygad, att jag måste försöka mig på en deal med läraren för att hon inte ska underkänna mig, och jag ska slippa betala tillbaka 50 000 kronor till CSN. Jag är nämligen inte kvar i landet när omexamen går, så det blir lite klurigt att göra den.

Nu är jag i alla fall i skolan. Jenny och Elizabeth gör exam i tre timmar, min tog 45 minuter. Så jag ska vänta. Roar mig med att ladda hem P3 dokumetärer på skolans gratisnät. Datorn att det skulle ta sju timmar att ladda hem en dokumentär, bra nät det här. Men jag är optimistisk. När datorn tagit sitt förnuft till fånga ska jag gå och simma. Sen ska jag vara ledig i en hel vecka till det sista eldprovet.

Idag, exakt på dagen, är det två veckor kvar här. Ju närmare hemfärd det kommer ju kortare känns det som om jag varit här. Men tittar man i bildmappen på datorn verkar det som jag ändå varit hemmifrån ett tag nu.

Ha i alla fall en underbar fredag alla kära läsare! Saknar er!


Slänger med en bild från vår eminenta bowlingmatch vi hade i hallen härom veckan. Fotboll och vattenflaskor, prima liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0