Ännu en gång gick dagen

Vad har ni gjort idag? Här har det varit fint väder så jag passade på att ställa mig i den enda hörnet på bakgården dit solen når för att sola. Jag gav mig själv en solpaus skulle man kunna säga - i tre minuter. Sen gick jag in och läste igen. Är jag bitter? JA! Då har vi avklarat det så det inte behöver uppstå några frågetecken och funderingar hemma de svenska stugorna.

Men jag har varit duktig, tagit mig igenom dryga 60 A4 med sex powerpoint-slides på var papper. Det blir i runda slängar nästan 400 slides det. Oerhört tveksamt att jag kommer ihåg något dock, så jag hoppas på mirakel eller att tentatanten som skulle tagit med sig exampapperen till skolan imorgon glömmer dem. Då kan det gå riktigt bra.

Nu är jag i alla fall så trött så jag somnar sittande, men har inte tid att sova riktigt än. Funderar därför på att ta bilen till McDonald's och inhandla en McFlurry i drive-through'n. Det borde sätta sprätt på hjärncellerna igen.

Slänger in en bild på sängeländet också, om det fungerar...


Observera det vackra (och hela) kaklet i bakgrunden...mhmm

Kommentarer
Postat av: Karin

Men jag har inga gamla stolar... då blir det gammalt bord och nya stolar. Men det kanske år det också? Lycka till på tentorna! Puss

2010-05-17 @ 18:31:08
Postat av: tess

det ska bli galet skönt att få komma neråt lite:) när kommer du hem? jäklar vad snabbt det har gått! känns som du åkte för en månad sedan! fast det kanske inte du känner iofs:)

2010-05-18 @ 08:48:14
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0