Äntligen vaken

Då har man äntligen vaknat då. Det tog mig tre och en halv timme från att klockan ringde första gången till det att fötterna nuddade golvet. Har man inget akut att göra så verkar det vara smått omöjligt att motivera sig. Men nu är jag i alla fall uppe och ska göra mig lite havregryndgröt och sen sätta mig och läsa lite. Nästa vecka börjar final exams, sex prov på två veckor blir det då och den här lilla högen är det som minimun ska läsas till ett av dem.


Så jag har väl lite att göra. Ska iväg till skolan en sväng sen och leta efter gamla exams också. Men ikväll ska vi i alla fall ta ledigt och ut och äta och fira att Jenny och Florine har lämnat in en uppsats. Imorgon bitti sen ska vi gå till en marknad och äta frukost och titta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0