Nä men...

Här vaknar man efter en mycket omtyckt sovmorgon, går in på facebook och ser att lillebror har hamnat på falu lasarett. Det var ju lite osmart kan tyckas. Hoppas du mår bättre i alla fall och att det inte är någon fara!!

Annars ska jag nu ut på en löptur. Måste passa på när vädret tillåter för väderprognoserna säger att vintern är på intåg med regn och rusk nästa vecka. Vet inte riktigt hur min garderob ska tåla detta, men jag har i alla fall med mig långkalsonger, får väl bli att springa omkring i dem. Men häromdagen var vi faktiskt på stranden och svettades så jag tar det hela med en nypa salt.

Hoppas ni har det bra där hemma i alla fall. Jag måste meddela att jag längtar hem nu, riktigt riktigt mycket. För varje dag som går kommer jag bara på fler och fler saker som jag saknar och älskar med Sverige. Men jag är ändå oerhört glad att jag är här och kan komma på alla de där vardagsundren som man inte vet hur mycket man egentligen tycker om annars.

Men löpning var det. Sen ska jag städa bilen. Jag gissar på att det ligger ungefär 25 tomma vattenflaskor på golvet i den där plåthögen. Plus att vi var på maskerad i fredags, där jag utklädd till Lady Gaga lyckades sprida glitter i hela förarsätet. Ett glitter som nu har spridit sig till hela bilen. Och hela huset mer eller mindre. Det skulle kunna sammanfattas med att säga att den där klänningen glittrar av sig!

Kommentarer
Postat av: back martina lundin

Jag såg din bild från maskeraden på facebook.

Jag längtar oerhört efter dig johanna, känn dig älskad ända från tårna.

Viktor mår bättre idag. Kram

2010-05-02 @ 22:20:24
URL: http://ikapstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0