Nr 3 Bishop Road

De senaste 17 veckorna, ungefär, har nr 3 Bishop Road, Observatory Cape Town varit mitt hem. Detta är sista natten här. Det har varit ett helt underbart ställe att bo på. På gatan utanför har man den här utsikten.


I detta hus samt väldigt färgglada matrum fyllde jag 25 år!


Och här har jag fått mina första bed bugs-bett. Men de tänker jag inte visa någon bild på.

Det har hänt en hel del andra roliga saker här i huset också, men framföra allt så har jag som sagt bott här i fyra månader av mitt liv. Därför känns det lite sorgligt. De kommande två nätterna ska jag spendera uppe i bergen och därefter blir det två nätter hos holländskorna (det känns som jag redan har berättat det). Sen blir det Sverige och Kaptensgatan 19 A i Linköping. Underbart! Men Kapstaden kommer alltid finnas där!


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha ja jag kan tänka mig det. Men just då och där var det fruktansvärt jobbigt!

2010-05-31 @ 00:34:16
Postat av: Mariah

NUUU ÄR DET INTE LÅNGT KVAR! :-)

2010-06-02 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0