Vi tänkte

Vi tänkte stanna hemma idag och göra skolarbete. Men sen kom vi på att man kan åka till stranden istället. Så vi åker dit. Och försöker läsa där istället.

Till min besvikelse ser jag att ni är alldeles för dåliga på att gissa vattentemperatuen! Jag vill ju bara ha lite kommentarer. Plus att annars vinner Jonna, eftersom hon är den enda som gissat, och det kan ni väl ändå inte gå med på. Så kör i vind - GISSA!

(Äsch, det gick inte ens att lägga upp en bild när jag väl försökte, så ni får titta på de andra strandbilderna och avgöra kyla/värme).

Nu drar jag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är 29 grader i vattnet, tror jag.

Tack för bilderna! kram

2010-02-15 @ 16:53:49
URL: http:// ikapstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0